divendres, 5 de setembre del 2008

Trobada Amics i Assemblea. Dissabte 20-09-08

Hola a tots Amics del Cinema,

Hem confirmat amb l'Eugeni Casals que ens pot obrir el Cinema Catalunya per les nostres trobades el dissabte 20 de setembre.
En la reunió d'ahir vam quedar en fer l'Assemblea de l'associació abans, si us sembla bé, a les 8 de la tarda al Cafè del Catalunya del mateix dia 20. Cal renovar la junta i presentar l'estat de comptes.
Els vostres comentaris, en comptes de fer-los per email, vam quedar ahir de fer-los en la mateixa notícia del Blog. A sota d'aquesta d'aquesta notícia trobareu el link per fer els vostres comentaris, només cal que poseu el vostre nom.
Les trobades i l'assemblea són obertes a tothom.
Si algú vol participar activament de les programacions i activitats només cal que veniu el dia 20.

12 comentaris:

Joaquim Roqué Paret ha dit...

Enceto els comentaris per decidir la peli de la trobada del dia 20. Us passo el llistat de categories de pelis que vam parlar per les sessions.
Si us sembla la següent pelí 'toca' Contemporànies. Què us sembla alguna assiàtica? Tinc un lot de pelis que em va tocar del Festival de Cinema Assiàtic de BCN.

Tipus de sessions:
-Musicals
-Contemporànies (Art i assaig, cinema independent, parla no anglesa...)Terror/Thriller
-Ciencia Ficció
-Històriques
-Còmedia
-Recuperació de clàssics

Ramon Mas Elias ha dit...

a veure joaquim, digues quines son aquestes del lot... i així ens podem fer una idea

Anònim ha dit...

el comentari anterior l'he fet jo (ramon mas), m'he equivocat a l'hora de posar el nom

Anònim ha dit...

Les pelis que tinc són les següents:

(a veure si tu saps alguna cosa d'elles...)

AFTER LIFE de Hirokazu Koreeda. Japó.
LOVE WILL TEAR US APART de Yu Lik-Wai. Hong Kong.
GOODBYE, DRAGON INN, de Tsai Ming-Liang. Taiwan.
SHARA, de Naomi Kawase. Japó.
THE TASTE OF TEA, de Katsuhito Ishii. Japó.
SYNDROMES AND A CENTURY, de Apichatpong Weerasethakul. Tailandia-França-Austria.

Anònim ha dit...

només he vist The Taste of tea (bona, però una mica llarga). De les altres només conec Goodbye dragon inn, que pot estar bé. Tinc una guia, ja me la miraré i dic alguna cosa més sobre les altres

Anònim ha dit...

Totes les opinions dels Amics són benvingudes

Anònim ha dit...

A mi el dia 20 no em va bé perquè seré de vacances. Millor l'octubre

Anònim ha dit...

Hola, el dia 20 no em va bé, tinc un sopar amb gent de teatre. Millor a l´octubre

Anònim ha dit...

Què us sembla el dissabte 4 d'Octubre a les 8 de la tarda al Catalunya, Assemblea i Projecció de cinema assiàtic?

Roger Peñarroya i Zaldívar ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Roger Peñarroya i Zaldívar ha dit...

Bones gent!
A mi, pel 4, d'entrada em va bé. Pel que fa a la proposta de cinema assiàtic, qualsevol m'estarà bé.
Fins ara!

Anònim ha dit...

ok, a mi també em va bé el dia 4. Fins llavors doncs!